Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

Потребителски аватар
Вал
Мнения: 1091
Регистриран на: 02 дек 2014 21:29
Контакти:

Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот Вал » 14 яну 2017 19:44

Това, което се случва на всички водачи на дизелови автомобили от по-ново поколение през тази зима се обяснява с високата точка на замръзване на дизела (биодизела).
https://en.wikipedia.org/wiki/Gel_point_(petroleum)
Последната студена зима беше преди 6-7 години и държа почти месец -25оС. Тогава не виждахме репатраци на всяка крачка. Автомобилите се движеха. Каква е разликата? Биосъставката, наложена със стандарт. Тази съставка откри цяла нова бизнес ниша: репатрпиране на замръзнали автомобили и съпровождащите излишни ремонти. В тези дни виждаме по улиците повече репатраци отколкото коли. Репатрирането обикновено се свързва и със сервизиране и тежко и горко на онзи, който пътува и трябва да върши работа.

Преблемът с околната температура е много добре отработен при стандартизирането на маслата за ДВГ. Интересно защо дизелът не подлежи на качествена стандартизация. По каква приумица трябва да караме дизел с ла-на през зимата? Нима милиони похарчени за безмислени репатрирания и ремонти не товарят повече екологичното равновесие. Както и при скъпиите съставки на тока, скъпите съставки на дизела също изпразват джобовте не на чиновниците, а на хората, които заработват парите си.

Конкратно: желираното гориво товари филтъра, помпата, дюзите. Никога не тръгвайте без двигателят да е загрял до оптималната си температура. Ако замръзнете в движение, просто извикайте да ви превозят на топло и не пипайте нищо по двигателя!!!!!

Какви са рисковете които носи лошият Български стандарт за дизела: разходи за превоз на автомобила, разходи за смяна на филтри, дефектиране на основни възли - помпа, двигател.

Потребителски аватар
Captain Stottlemeyer
Мнения: 9979
Регистриран на: 02 окт 2009 16:25

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот Captain Stottlemeyer » 14 яну 2017 20:10

Ама естествено, че е виновен "лошият български стандарт за дизела"! Те - инженерите, които са го разработили, пасат трева. Добре че си ти, Валка, за да биеш тревога. :) Разбира се, че продавачите по бензиностанциите изобщо не смесват горивата с всякаква пикоч - те са целите в бяло!... 8-)
"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ

sandi74
Мнения: 18927
Регистриран на: 20 авг 2011 19:04

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот sandi74 » 14 яну 2017 20:16

Валка,Валка,кух си като стадо градински охлюви и празна двутонна войнишка водоноска.ФАКТ.

forever bluet
Мнения: 558
Регистриран на: 04 мар 2013 08:24
Местоположение: СОФИЯ

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот forever bluet » 14 яну 2017 23:56

Пълни глупости! Жена ми има Пежо 207 хди и при минус 18 си палеше безгрижно. Просто на 2000 км се слага добавка за дизел и няма грижи. Това желе е от боклука в резервоара. Чистете ги понякога бе. Аз съм на бензин и газ :).
Членестоногите са примитивни създания

go66ko
Мнения: 5
Регистриран на: 11 яну 2016 17:20
Контакти:

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот go66ko » 15 яну 2017 10:30

forever bluet написа:Пълни глупости! Това желе е от боклука в резервоара. Чистете ги понякога бе. Аз съм на бензин и газ :).

Вземи едно шише с нашата прекрасна нафта и го сложи в камерата на хладилника.Виж резултата и после пиши глупости.

TNT
Мнения: 1393
Регистриран на: 24 фев 2009 14:42
Контакти:

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот TNT » 15 яну 2017 11:38

go66ko написа:
forever bluet написа:Пълни глупости! Това желе е от боклука в резервоара. Чистете ги понякога бе. Аз съм на бензин и газ :).

Вземи едно шише с нашата прекрасна нафта и го сложи в камерата на хладилника.Виж резултата и после пиши глупости.


От 15г карам само "нафтови" :lol: коли и йок проблем.Обаче през тия години НЕ съм зареждал от OMW само 7-8 пъти. ;) и то през сезон различен от зимата.Нямал съм проблем до сега.

пп Сложи в камерата едно шише с дизел от OMW и примерно едно от ЕКО. Ще останеш поразен от видяното. :lol:
когато отвратените не гласуват,отвратителните управляват!

Потребителски аватар
galin56
Мнения: 2510
Регистриран на: 01 мар 2010 15:52
Местоположение: Ботевград
Контакти:

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот galin56 » 15 яну 2017 13:02

Как ще замръзват в движение бе, какви са тия глупости. Тази зима имах проблем единствено с акумулатора. Не беше много стар - 3 години според табелата му, но умря. Иначе с гориво и двигател - никакъв проблем. Единственото неудобство е, че е много студено в колата и докато почне да духа топло от парното минат 20 минути. Но пък има подгряване на седалките и на втората минута от пускането им вече ми пари на гърба и задника.

Потребителски аватар
GA_ veliki
Мнения: 2798
Регистриран на: 21 апр 2013 18:42
Skype: aхaaa
Местоположение: Коньовица
Контакти:

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот GA_ veliki » 15 яну 2017 14:22

10VV 40 не е ли масло? Не съм наясно нека някой поясни.
Не с гняв, със смях се убива..
Това е спортен форум на "Гонг", един от най-уважаваните в България... :lol:
Това, че не обичам сащ не значи,че обичам путин
"Люлека ми замириса"

Потребителски аватар
trokadero_
Мнения: 6722
Регистриран на: 21 юли 2014 15:55
Контакти:

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот trokadero_ » 15 яну 2017 16:58

Хахах каква е тази тема ? :mrgreen: :arrow: :arrow:

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Точка на желиране. Дизел 10VV 40

Мнениеот 1982 » 15 яну 2017 18:54

Някои хора тук спешно трябва да идат на преглед.
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта