1982 написа:pampi написа: ...................
Можеше да ми спестиш поредните си километрични цитати ....... няма да навлизам в подробни постове и да ти обяснявам колко назад с материала са изложените БМВ разработки във въпросните ти цитати ...... то е хубаво човек и да се интересува от нещата, а не просто да копи-пейства каквото му попадне в Гугъл .....
Работя в тази област, момко, и ще ми е интересно профан като теб, да навлезе подробно и да ми обясни, колко съм назад с материала...
Пази, Боже, сляпо да прогледа! Проблема при електромобилите е същият като при автомобилите - източникът на енергия, тоест така наречената батерия. Чичо ти Мъск е на същото дередже, като останалите световни производители - чака свястна батерия, която да е безопасна(да не застрашава здравето на хората и да не гърми), мощна, да се зарежда бързо и ... да е евтина. Всичко останало е бош-лаф, цоцане на "зелени" субсидии и прах в очите на наивници като теб.
Що се отнася до космическите постижения на "гения", там проблема не е в мощността на ракетата( руснаците имат 200 тонна разработка), а в това как да запазиш живота на астронавта при многогодишен полет в космоса. Човекът е едно дрисливо същество, което има специфични нужди, като кислород, храна, температура, гравитация, психика, радиация, ускорение, удароустоичивост и т.н и т.н. Мъск е още под кривата круша в тази област спрямо НАСА и руснаците, които от години дремят по разни космически станции, правят изследвания и още не са готови с тези "дреболии". Пробив на Мъск щеше да е, ако беше измудрил изкуствена гравитация, а не как да приземи два очукани варела, които втори път няма и да полетят от съображение за сигурност. Нейсе... не е луд, който яде баницата, а който му я дава