Тема за политика - Свят

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist

pomiqr272
Мнения: 1730
Регистриран на: 24 ное 2015 15:41
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот pomiqr272 » 25 фев 2018 20:09

Groucho написа:
pomiqr272 написа:Какво означава обратната страна на окосмения триъгълник? Дай снимка. За вътре ли става въпрос,? Онова, което се усеща като топче? Голям проблем е вкарването на много пръсти, защото жените не дават да си пъхаш шепата вътре. Два-три пръста най-много за кратко. И аз пак не мога да си представя обратната страна на окосмения триъгълник. Така казано все едно е отвън.

За вътре става дума в научния труд, областта под споменатата геометрична фигура :lol:

Иначе, най-правилното място за упътване как да се докара жена до оргазъм с пръсти :lol: :lol: :lol: :lol:


Много слаб бях по геометрия. Единствено можех да реша

Потребителски аватар
pampi
Мнения: 4429
Регистриран на: 05 юли 2011 12:03
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот pampi » 25 фев 2018 21:10

pomiqr272 написа:
Groucho написа:
pomiqr272 написа:Какво означава обратната страна на окосмения триъгълник? Дай снимка. За вътре ли става въпрос,? Онова, което се усеща като топче? Голям проблем е вкарването на много пръсти, защото жените не дават да си пъхаш шепата вътре. Два-три пръста най-много за кратко. И аз пак не мога да си представя обратната страна на окосмения триъгълник. Така казано все едно е отвън.

За вътре става дума в научния труд, областта под споменатата геометрична фигура :lol:

Иначе, най-правилното място за упътване как да се докара жена до оргазъм с пръсти :lol: :lol: :lol: :lol:


Много слаб бях по геометрия. Единствено можех да реша


Щом ти требе нагледно пособие, ето... Тази ми ти японка направо удави самурая... :lol: Будалата застанал насреща, че и отдолу... :lol:
http://lightxxxtube.com/bg/xxx/YWwtMTct ... e-Porn-6f/
...Мы ебали все на свете,
кроме ежа и гвоздя,
потаму что еж колючий,
а гвоздя ебат нелзя...

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот 1982 » 25 фев 2018 23:07

Плюеш тука нон-стоп хомосексуалистите и еврогейщината, толерастията, а ми цитираш сайт за ...... лесбийки. :lol: :lol: :lol: :lol:

Лъсна ти цялото лицемерие. :mrgreen:
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
pampi
Мнения: 4429
Регистриран на: 05 юли 2011 12:03
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот pampi » 26 фев 2018 17:56

1982 написа:Плюеш тука нон-стоп хомосексуалистите и еврогейщината, толерастията, а ми цитираш сайт за ...... лесбийки. :lol: :lol: :lol: :lol:

Лъсна ти цялото лицемерие. :mrgreen:


Ба си! Разкри ме от раз! Срещу лесбийките нямам нищо против, стига да не парадират с феминизъм и мъжемразтво. Нещо повече, не бих отказал тройка с някоя лезбодвойка от готини дами. Виж педерасите са друго нещо, някак си не ги възприемам. Нека си живеят живота, да си се обичат, ама да не е пред очите ми, или някъде около мен.
Що се отнася до статията, може да е от сайт за лесбийки, но е полезно научно четиво и ще е от голяма полза за тези мъже, които искат да доставят радост и удоволствие на любимите си жени.
...Мы ебали все на свете,
кроме ежа и гвоздя,
потаму что еж колючий,
а гвоздя ебат нелзя...

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот 1982 » 26 фев 2018 22:14

Само че лесбодвойката надали ще е много въодушевена да им се пречкаш в кревата. :lol: :lol: По-скоро ще трябва да лъскаш бастуна отстрани и да попържваш евротолерастията. :mrgreen:
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
Betchualeng Arnaikem
Мнения: 7941
Регистриран на: 30 мар 2013 05:04
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот Betchualeng Arnaikem » 26 фев 2018 22:28

1982 написа:Само че лесбодвойката надали ще е много въодушевена да им се пречкаш в кревата. :lol: :lol: По-скоро ще трябва да лъскаш бастуна отстрани и да попържваш евротолерастията. :mrgreen:

Бе има немалко лесбоси, които чат пат се омешват с едно мъжко за разнообразие.

Само дето по света има предостатъчно читави жени, та човек да издирва женска двойка, смятаща го за екзотично хрумване :D
[center]Almereide arh Iruein
ameide neh keuein
ameide neh ekuein
ameide neh etuein
Almereide arh Iruein
[/center]

Потребителски аватар
pampi
Мнения: 4429
Регистриран на: 05 юли 2011 12:03
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот pampi » 26 фев 2018 23:55

1982 написа:Само че лесбодвойката надали ще е много въодушевена да им се пречкаш в кревата. :lol: :lol: По-скоро ще трябва да лъскаш бастуна отстрани и да попържваш евротолерастията. :mrgreen:


Ти верно си по-кекав и от албански реотан. И по въпросите "на секса" си същата гугутка, каквато си и по "електромобилите" ... :lol: Това да не ти е порнофилм, от тези, на които ти лъскаш "бастуна? Нещата са елементарни бре, малчо, ако не искат да им се "пречкаш", няма да те поканят не само в кревата, ами даже и у стаята.
Между другото, лесбийките, които аз познавам, са много готини като хора и са големи "пичове", но нямат нищо общо като визия с порноактрисите от лесбосцените по филмите, затова подчертавам " ... не бих отказал тройка с някоя лесбодвойка от готини дами" като екзотичен експеримент , но сексът с хетеросексуална жена, с която ме свързва взаимна любов, си е нещо незаменимо и велико.
...Мы ебали все на свете,
кроме ежа и гвоздя,
потаму что еж колючий,
а гвоздя ебат нелзя...

Потребителски аватар
Pichichi
Мнения: 13793
Регистриран на: 28 окт 2010 11:43
Контакти:

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот Pichichi » 27 фев 2018 10:24

По темата ДВГ аз си мисля че няма да се даде без бой и чисто технологично в следващите 1/2/3 г. ще видим премиери
на доста иновации там. Аз лично за себе си ако мога да си купя чисто нова кола в момента определно бих си купил
бензинка от ново поколение и съм убеден че ще си я ползвам без никакви грижи през целия и експлоатационен
срок -> при различните хора различно- 10,15,20 години!

Бъдещето на двигателя с вътрешно горене изглежда несигурно в последно време, но не и според Mazda, която ми върна надеждата, че не всичко е загубено в полза на електромобилите. Напротив, Skyactive-X е предпоследната стъпка към перфектния бензинов двигател. Имам удоволствието да посетя специално събития на компанията в Порто, на което ми бе представена една концептуално нова разработка на двигател с вътрешно горене, която ще бъде пусната в серийно производство през 2019 г. Това е добре познатият ни бензинов двигател, но изгарящ горивото по такъв начин, че предлага най-доброто на бензиновия и дизеловия мотор, подобрявайки всеки един параметър на настоящото поколение агрегати на Mazda – Skyactive-G.
Ще призная, че това бе едно от най-вълнуващите автомобилни събития, на които съм присъствал през последните години. Първо, защото видях част от бъдещето на автомобила, което не е свързано с електромотор. Бъдеще, защото европейците искат да си карат ДВГ. Второ, защото за пръв път в 19-годишната ми кариера имах възможност да тествам истински прототип на автомобил, намиращ се в пика на тестовото си развитие. И трето, защото не се случва често да седиш на една маса с президент на автомобилна компания и да черпиш от извора информация, която по принцип няма как да чуеш.
А интересните неща около Mazda са изключително много. От сега ще кажа, че японците не отричат електромобилите и хибридите, но смятат, че още не е дошло тяхното време. Те работят по технологията, имат партньорство с Toyota, а догодина ще покажат електромобил на батерии. Истинското разгръщане на тази технология, обаче, ще дойде само тогава, когато клиентите я пожелаят, когато тя стане евтина, лека, достъпна, когато зарядната мрежа се развие достатъчно. Защото към днешна дата, смята Джеф Гуитон, Президент и Изпълнителен директор на Mazda Motor Europe, електромобилът и хибридите не са решение на казуса със замърсяването на атмосферата с парникови газове. Дори напротив.
Това той и шефовете му в Япония са осъзнали още преди 10-ина години, когато започват разработването на принципно нов бензинов двигател с вътрешно горене. През тези години, през които VW са продавали лъжливия си софтуер за понижаване на СО2 емисиите, а не малка част от другите големи се бяха пуснали по течението, инженерите на Mazda са работили усилено, за да ми демонстрират миналата седмица своята гордост: Skyactive-X.
Да, Джеф не отрича, че техният ход изглежда като комарджийски блъф на фона на милиардите капиталовложения от конкурентите в електрификация, но той твърди, че още не е дошъл моментът, в който електромобилите са решението: те са скъпи, неефективни, купуват се само при наличие на държавна субсидия и т.н.
Решението на Mazda се нарича Spark-Controlled Compression Ignition, а аз ще го наричам SPCCI за по-кратко. SPCCI е поредното доказателство, че Mazda мисли различно. Преди години роторният двигател бе такова потвърждение, не толкова отдавна пък, когато всички тръгнаха да намаляват работния обем, Mazda го увеличи. А сега е още по-драстично, защото компанията твърди, че решението за ефективно намаляване на вредните газове се нарича SPCCI.
Вероятно вече сте чели за Skyactive-X, който е бензинов двигател, но работещ като дизелов, т.е. възпламенява горивото под високо налягане. Уловката е, че Mazda използва запалителна свещ, за да контролира този процес! Звучи странно, защото е, но и гениално, защото свещта неутрализира изключително много отрицателни ефекти, които има при т. нар. Homogenous Charge Compression Ignition (HCCI).
Уникалният метод SPCCI комбинира възпламеняването чрез свещ, характерно за бензиновия двигател с възпламеняването под висока компресия, характерно за дизеловия двигател.
По този начин се превъзмогват двата проблема, които до този момент правеха невъзможно възпламеняването на горивото под налягане в масов бензинов двигател: оптимизиране на работната зона, в която е възможно възпламеняването под налягане, и постигане на безпроблемно преминаване между възпламеняване под налягане и възпламеняване чрез свещ.
Два от ключовите фактора за успешната работа на SPCCI са, първо, възможността на двигателя да превключва между идеалното, стоичиометрично съотношение на сместа въздух-гориво от 14,7:1 към горене на смес с по-голямо съдържание на кислород; и на второ място, постоянното използване на запалителна свещ.
Когато двигателят е студен или работи на високи обороти, свещите запалват сместа по конвенционалния начин. Когато двигателят работи в оптимален режим, което е в 80% от времето, свещта работи по начин, че да катализира SPCCI.
Как става това? Като се впръска малко количество гориво при хода на буталото надолу, се образува завихряне като в ураган. Основното количество гориво се впръсква при хода на буталото нагоре, налягането се увеличава и точно преди да бъде достигната критичната точка, в окото на урагана, там, където е спокойно, се възпламенява много малка искра. Тя катализира процеса на възпламеняване на горивото и кислорода под високо налягане. Това става мигновено и горивото изгаря по-ефективно.
Нагледна демонстрация на цялата тази теория получавам в тестово муле под формата на Mazda3, в което е внедрен въпросният, принципно нов двигател. Никога досега в 19-годишната ми кариера не съм имал възможността да тествам прототип, а това, че Mazda дава възможност на журналисти (само двама от България) да го направят, говори допълнително за увереността на марката в това, което са направили.
Първо ми дават да карам 2,0-литровия Skyactive-G в нормална Mazda3. Минавам около 20-ина километра, след което сядам в тестовото муле. Единственото в него, което ще бъде пренесено в серийният модел, е двигателят, трансмисиите и седалките. А седалките са страхотни, нови, обгръщащи тялото по начин, по който се чувствам в моделите на BMW, но те са поне два пъти по-скъпи.
Воланът е стар, скоростният лост е облепен в изолирбанд, приборното табло е събирано от няколко модела, а от вентилационните отвори стърчат маркучи. Има само един таблет, който показва в какъв процес точно работи двигателят при конкретното натоварване. Разход не показва, инструкторите също не го знаят. На практика не се знае почти нищо като финална хомологация, защото тя все още е много далеч. Този двигател ще видим в новата Mazda3, а това ще стане в края на 2019 г.
И така, потеглям с новия двигател и разликата е мигновена. Тя проличава при самото потегляне с ръчната трансмисия, тъй като при ниските обороти двигателят работи като дизел – поема мощно и бързо. И не, няма да има турбо, защото то ще обезсмисли цялата философия на двигателя за намаляване на разхода и вредните емисии. Най-големият плюс на този мотор, който мога да изтъкна след около 50-ина километра, е изключителната му еластичност. На 5-та предавка може да се движи и с 40 км/м, без да има нужда да понижаваш. Най-странното е, че всички инженери в Mazda казват, че новият двигател е толкова добър, че дори при понижаване от 6-та на 5-та предавка и увеличаване на оборотите, разходът не се увеличава.
Карах и с автоматичната трансмисия, на с нея нещата бяха много по-мудни, защото тя бе с американски настройки, т.е. много дълги предавателни числа. Все още е 6-степенна, макар конкурентите (Honda например) да имат и 9-степенни, но ме увериха, че се работи по нови трансмисии.
Как се изразява това в цифри? Увеличение на въртящия момент с минимум 10% спрямо настоящия аналогичен двигател Skyactive-G, при опредеени обороти това увеличение достига 30%. По-важното е, че ефикасността се увеличава с 20-30% спрямо Skyactive-G. Нещо повече, Skyactive-X изравнява, дори подобрява горивната ефикасност на настоящия дизелов двигател Skyactive-D. Ако сравнението бъде направено с двигателя MZR от 2008 г., икономията на гориво е цели 35-40%.
Попитахме главния инженер на проекта дали не може да сподели някакви параметри, но той отговори, че са искали да дадат такава информация, но в този ден (21 февруари) са им се обадили и параметрите вече са били променени. Сигурно е, че концепцията може да се използва в различни конфигурации на работен обем и брой цилиндри, дори и те да са 3, но за момента се работи само по 2,0-литров вариант с 4 цилиндъра.
Серийно ще го видим през 2019 г. в новата Mazda3, а за убедеността ми, че Mazda ще успее, говори още един факт. През 2019 г. компанията ще покаже новото поколение дизелови двигатели! Слагам удивителна, защото днес дизеловото технология е персона нон грата в много държави и градове по света, но Mazda явно имат още козове в ръкава си.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот 1982 » 28 фев 2018 01:41

Мазда не са никакъв фактор никъде, не знам какво мнение въобще могат да изказват. :lol: :lol: :lol: Големите играчи са съвсем други - Дженерал Мотърс, Форд, Крайслер, трите големи японски компании, немците ...... това са движещите сили на индустрията, останалите просто следват пътя начертан от тях ..... ДВГ, пак ще го напиша, колкото и да се подобряват, са архаична технология от 19-и век ..... днес все пак е 21-и. :mrgreen: :mrgreen:
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.

Потребителски аватар
1982
Мнения: 30287
Регистриран на: 13 юни 2012 15:17

Re: Тема за политика - Свят

Мнениеот 1982 » 28 фев 2018 01:44

pampi написа:И по въпросите "на секса" си същата гугутка, каквато си и по "електромобилите" ... :lol:


Е, не мога да се меря с теб, виден специалист и супер разбирач от всичко - лесбийки, електромобили, договори за Гуантанамо и т.н. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A. ПРЕДСТВЯНЕ НА КАНДИДАТА

4. ЦСКА-София е футболен клуб, състезавал се преди това под името „Литекс Ловеч”, заявил кандидатура по същество да бъде лицензиран и да участва в ЛЕ.


Върни се в “Свободна зона”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта