Третият в Алфа-та на Гунди
Модератори: paceto, Irish stout, kartago, SkArY_9, slavia_forever, vaskonti, Madridist, Udoji90
- NEFTOCHIMIK 1962
- Мнения: 1556
- Регистриран на: 01 апр 2010 00:20
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
Третият в Алфа-та на Гунди
Здравейте! Искам да повдигна една тема която винаги ме е вълнувала,и до сега има един факт който остава забулен в мистерия. За катастрофата на Витиня на 30 юни 1971 г при която загиват двама от най-големите футболисти на България, Георги Аспарухов и Никола Котков се е изписало доста. Но не знам какво е станало с третия човек в колата,който двамата са взели на стоп. Установена ли е самоличноста му,на място ли е загинал.от къде е? Има и други въпроси които се пораждат. Колата е обвита в пламъци,и е смачкана но в предната част. Този човек е седял отзад.Не се ли е опитал да излезе,като счупи задното стъкло,не е ли викал за помощ?! Въпреки че скороста е била над 100 км/ч все пак Гунди оставя над 30 метра следи от спирачки на асфалта,и се предполага че скороста с която се забива Алфа Ромео-то в ЗиЛ-а е вече доста по-ниска. Задната част на колата е видимо здрава и е логично да се предположи че човека отзад е останал жив при удара,и явно е изгорял в колата от възникналия пожар.Знае ли се нещо изобщо за този човек?
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ny9fY#t=7s "Името на НЕФТОХИМИК е такова, че и на малки вратички да играем и срещу майките и бащите си да играем, пак ще играем за победа!" - Димчо Ненов.
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
46 годишна история.Нека не ровим кокалите на умрелите.Да бе мирно стояло,не би чудо видяло
- Captain Stottlemeyer
- Мнения: 9979
- Регистриран на: 02 окт 2009 16:25
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
sandi74 написа:46 годишна история.Нека не ровим кокалите на умрелите.Да бе мирно стояло,не би чудо видяло
С първото изречение съм напълно съгласен. Що се отнася до второто - от съдбата си не можеш да избягаш: Преди доста години един човек загина на булевард "Граф Игнатиев" в София - върху главата му беше паднала отчупилата се ръка на едно ангелче, чиято скулптура красеше сграда на булеварда. Бих предложил на модераторите да заключат темата, за да не ставаме свидетели на повече простотии като тази в мнението на лицето с никнейм fakhir...
"Има една страна България и в тази страна България има един отбор „Левски”. В този отбор съм се родил, в този отбор ще умра!" Георги АСПАРУХОВ
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
NEFTOCHIMIK 1962 написа:Здравейте! Искам да повдигна една тема която винаги ме е вълнувала,и до сега има един факт който остава забулен в мистерия. За катастрофата на Витиня на 30 юни 1971 г при която загиват двама от най-големите футболисти на България, Георги Аспарухов и Никола Котков се е изписало доста. Но не знам какво е станало с третия човек в колата,който двамата са взели на стоп. Установена ли е самоличноста му,на място ли е загинал.от къде е? Има и други въпроси които се пораждат. Колата е обвита в пламъци,и е смачкана но в предната част. Този човек е седял отзад.Не се ли е опитал да излезе,като счупи задното стъкло,не е ли викал за помощ?! Въпреки че скороста е била над 100 км/ч все пак Гунди оставя над 30 метра следи от спирачки на асфалта,и се предполага че скороста с която се забива Алфа Ромео-то в ЗиЛ-а е вече доста по-ниска. Задната част на колата е видимо здрава и е логично да се предположи че човека отзад е останал жив при удара,и явно е изгорял в колата от възникналия пожар.Знае ли се нещо изобщо за този човек?
Петър Каменов, също загинал.
Поне това бе новината, която чичко Филипов съобщи в По света и у нас на втория или третия ден след катастрофата. Бях мъничък, но мисля, че не греша в нищо от горенаписаното.
Валентин Михов: Играта на Локо срещу Тотнъм е гордост за българския футбол!
- 7 е добро число
- Мнения: 797
- Регистриран на: 26 юли 2014 23:03
- Skype: Припознавач от 9 сеп. 2016 г.
- Местоположение: село Микре
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
Има доста изписано , но никъде не се споменава какъв модел е Алфа-та .
Някой дали знае нещо ?
Някой дали знае нещо ?
[center]През 1921 год. е основан отборът „Хисаря“, докато не бива прекръстен на :
„Христо Кърпачев“- 1957 г.
ФК „Осъм“- 1979 г.
Лекс и Ловеч- 1994/95 г.
Литекс - 1996 г.
Цска тире София (София) - 2016 г .
[/center]
„Христо Кърпачев“- 1957 г.
ФК „Осъм“- 1979 г.
Лекс и Ловеч- 1994/95 г.
Литекс - 1996 г.
Цска тире София (София) - 2016 г .
[/center]
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
7 е добро число написа:Има доста изписано , но никъде не се споменава какъв модел е Алфа-та .
Някой дали знае нещо ?
Е как така да не се споменава?! Моделът е „Alfa Romeo Giulia GT“, а за де не пита случайно някой с какъв регистрационен номер е, ще кажа отсега - СГ 9999, цветът е бежов.
[offtopic]
[/offtopic]ludnicaaa написа:Тоя ми скапа деня закво ми беше да чета тва интервю тъкмо свикнах с мисълта че сме ЦСКА тоя ся да ми каже че сме Литекс
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
Тогава се говореше, че Гунди е качил попътен човек в колата си и той също е загинал при инцидента, даже се даваха някакви описания...
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
Re: Третият в Алфа-та на Гунди
g3_ev2 написа:Тогава се говореше, че Гунди е качил попътен човек в колата си и той също е загинал при инцидента, даже се даваха някакви описания...
130 км./час скорост, от днешна гледна точка, а и от възможностите на Алфата на Аспарухов, са нещо банално и не би следвало да са повод за толкова тежък инцидент, дори в хендеците на Витиня.
Поуката е другаде, ако трябва да я търсим - нито пътя, нито реакцията, културата и дисциплината на шофьора на пресичащия камион, нито пък шофьорските умения на Гунди (по лични наблюдения - колебливи) са били на нивото на динамичните качества на колата. Тя просто се е оказала стъкларския магазин за слона на тогавашната ни действителност, но е вкарана по т. нар. втори начин, използвайки разни "вратички" в закона - за да си начешем мераците.
И днес това е в сила, големите автомобили на съвремието са с впечатляващи опции за сигурност, но все пак са оптимизирани за условията в страни, които, по факторите на катастрофата на Аспарухов, а и по ред други, са далеч по-оптимизирани от нашите.
Съдбата на третия в колата на Гунди е нарицателна за това доколко да се доверяваме на видимостта за благополучие и значимост и доколко да се доверяваме на благоприятните възможности, които те ни предлагат - в условията на псевдо - модерна България!
Извинявaй приятелю, но много често пътувaм по пътя София-Ботевгрaд, нaистинa, след 1987 г. и по мaгистрaлaтa, но често ни отбивaт по стaрия път, зaрaди рaзни ремонти. Тa, дa кaрaш със 130 км/ч по стaрия път, особено 1971 г. си е истинско сaмоубийство!!! - не искaм дa припомням други изнесени фaкти, зa "прaзнувaне" нa Гунди и Котков, още преди прaзнувaнето, зa което сa били тгръгнaли...
Тa, по мaгистрaлaтa си кaрaм и със 160 км/ч...нaд тaзи скорост, вътрешното ми AЗ, кaзвa СТОП!
A по стaрия път, дори при спускaнето от Витиня, не повече от 90-100 км/ч!!! - a съм човек с котешки рефлекси и не случaйно бяx много добър врaтaр НО! - всичко с рaзум и усет!
И не е добре дa кaзвaш зa третия, че едвa ли не се е подлъгaл по колaтa, че дa се кaчи при тяx! - ти, пътувaл ли си нa стоп?
Aз, 5 години кaто студент в Пловдив, обикновено съм изминaвaл рaзстоянието София - Пловдив и обрaтно, нa стоп! - 80-те години, aвтостопa беше много рaзпрострaнен в Бългaрия. Тa кaчвaл съм се нa който спре!!! - без рaзни избори, особено нa мaгистрaлa "Трaкия"...И нaй-често нa турски ТИРове, зaщото тези момчетa спирaxa нaй-често! - е ся...дa не се кaчвaм, по исторически причини ли? ...
Понеже се видя че не можем да станем французи, махам Марсилезата. В Ориента си е по-добре, нали?
Върни се в “Футбол - България”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта