Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Модератори: paceto, kartago, SkArY_9, slavia_forever, Madridist, Sofia 1929

Потребителски аватар
loko1
Мнения: 3803
Регистриран на: 10 мар 2010 12:22
Контакти:

Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот loko1 » 16 мар 2017 09:24

Изображение

Лудогорец ще използва, част от първия отбор срещу Локомотив?

В неделя 19 март 2017 г. мъжкият ни отбор ще изправи срещу тима на Лудогорец 2 от 15:30 ч. на стадион Локомотив. Гостите от Разград са водени от Радослав Здравков, като в последните 3 срещи записаха 3 поредни победи. В борбата си за оставане във втора група през изминалите кръгове Лудогорец II прибегна до включването в състава им на игралите в шампионска лига Йордан Минев, Жоао Паоло, Густаво Кампаняро, Върджил Мисиджан, Жуниор Кишада, а нападението им се води от талантливия Цветелин Чунчуков. Сериозните имена, добрата игра и резултати на двата отбора са предпоставка за качествен двубой.

Елате и подкрепете Локомотив по пътя, който заедно ще извървим!!!

източник: http://www.fclokomotiv1929.com

http://lokosf.info/%D0%B0-%D0%BE%D1%82% ... 0%BF%D0%BB

Лудогорец 2 записаха 3 поредни победи и вече не са в изпадащите, ние играем добре така, че очаквам здрав мач!
ОБИЧАМ ЛОКО СОФИЯ
АНКЕТА любим отбор http://forum.gong.bg/viewtopic.php?f=53&t=114333
Левски 23%, ЦСКА Локо Пд Локо Сф Манчестър Ю Славия Черно море Лудогорец

Ако не можеш да ПОДКРЕПЯШ отбора си когато ГУБИ нямаш право да го ПОДКРЕПЯШ когато ПОБЕЖДАВА

favaca8888
Мнения: 4128
Регистриран на: 12 апр 2011 18:33
Skype: gvftfdfuj
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот favaca8888 » 16 мар 2017 14:50

Айде Локо ! Време е за нова победа :)

Дано и климатичните условия да са Ок, мисля че ще стане интересен двубой,а и тези могат да излязат с Марселиньо и Моци ако искат. ;)
Никола Котков : "Локомотив" е моята вечна майка и аз ще я помня и обичам до края на живота си. Нека знаят всички - кръвта вода не става!

Потребителски аватар
loko1
Мнения: 3803
Регистриран на: 10 мар 2010 12:22
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот loko1 » 16 мар 2017 16:54

favaca8888 написа:Айде Локо ! Време е за нова победа :)

Дано и климатичните условия да са Ок, мисля че ще стане интересен двубой,а и тези могат да излязат с Марселиньо и Моци ако искат. ;)


Каквито и да са няма значение

Само Локо!
ОБИЧАМ ЛОКО СОФИЯ
АНКЕТА любим отбор http://forum.gong.bg/viewtopic.php?f=53&t=114333
Левски 23%, ЦСКА Локо Пд Локо Сф Манчестър Ю Славия Черно море Лудогорец

Ако не можеш да ПОДКРЕПЯШ отбора си когато ГУБИ нямаш право да го ПОДКРЕПЯШ когато ПОБЕЖДАВА

orlando7
Мнения: 1859
Регистриран на: 29 юли 2012 10:56
Skype: 55tveu
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот orlando7 » 16 мар 2017 20:17

В неделя да резнем резняците!

Потребителски аватар
1Neutralen
Мнения: 1823
Регистриран на: 08 апр 2010 20:34
Местоположение: САЩ
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот 1Neutralen » 17 мар 2017 04:12

orlando7 написа:В неделя да резнем резняците!


Леко да не се резнете сами. Като нищо може да ви треснем, но може и да паднем. Троен мач. Ради успя да вдигне Б отбора, което е похвално.

Потребителски аватар
парци
Мнения: 1284
Регистриран на: 12 дек 2013 22:09
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот парци » 17 мар 2017 06:28

1Neutralen написа:... Като нищо може да ви треснем, но може и да паднем...

Гениално проникновение.
Изображение

Потребителски аватар
loko1
Мнения: 3803
Регистриран на: 10 мар 2010 12:22
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот loko1 » 17 мар 2017 13:01

1Neutralen написа:
orlando7 написа:В неделя да резнем резняците!


Леко да не се резнете сами. Като нищо може да ви треснем, но може и да паднем. Троен мач. Ради успя да вдигне Б отбора, което е похвално.


Вдигнал той

Лудогорец II прибегна до включването в състава им на игралите в шампионска лига Йордан Минев, Жоао Паоло, Густаво Кампаняро, Върджил Мисиджан, Жуниор Кишада,

та вие играете с част от първия отбор, но пак ще скочим здраво!
ОБИЧАМ ЛОКО СОФИЯ
АНКЕТА любим отбор http://forum.gong.bg/viewtopic.php?f=53&t=114333
Левски 23%, ЦСКА Локо Пд Локо Сф Манчестър Ю Славия Черно море Лудогорец

Ако не можеш да ПОДКРЕПЯШ отбора си когато ГУБИ нямаш право да го ПОДКРЕПЯШ когато ПОБЕЖДАВА

Потребителски аватар
loko1
Мнения: 3803
Регистриран на: 10 мар 2010 12:22
Контакти:

Re: Re:I morgon kommer NBA nya säsongen officiellt börja

Мнениеот loko1 » 17 мар 2017 13:02

onlyone написа:I morgon kommer NBA nya säsongen officiellt börja. Efter en sommar av förväntan och kasta en helt annan ny säsong startar omedelbart. Anledningen som är helt annorlunda, eftersom jag tror att varje år och varje år jämfört med variera. Naturligtvis kan det fortfarande vara James och Spurs möts i finalen, kan Spurs till slut vann mästerskapet, från bred pensel termer, förra året och det är verkligen inte mycket skillnad. Men om du verkligen gillar basket, gillar att titta på NBA, är villiga att titta noga för att se historien om den här säsongen, kommer du att förstå vad jag sade detta 'helt annorlunda' betyder. Och jag tror också att bara du vet dessa väldigt olika, NBA kommer att bli riktigt intressant för dig. Som jag sa Van Ke är en vacker fru, kommer du inte kartlägga ingen sanning som skrika. Vet finalleken av matchen, och vet vem som vann mästerskapet förra hela året för att ha mycket mening, låt oss titta noga, kommer du att se glad. Som gör att noggrant studera varje lag, en skyldighet att arbeta för att göra dina läxor, det kan för de flesta fans, NBA består av 30 lag är inte en koalition, men några cigaretter om dagen i livet för TV unionen laget ovanpå skärmen sammansättning, gjorde alliansen inte ha mer än 400 spelare och endast 30 till 40 stjärnor. Observera att jag sade att de flesta fans, tror jag det kommer att bli en massa människor mycket förtrogen med NBA-lag, måste de allra flesta fortfarande vara oroliga endast ett litet antal av några bitar. Till exempel som NBA: s officiella hemsida i Kina, Sina sport varje dag levande NBA spel i den nya säsongen, och under den första månaden efter starten av säsongen, kommer Lakers Sina sända åtta matcher, Cleveland 6 spel, Rockets i sex matcher, Timberwolvesen och San Antonio alla tre spel, även åska, Durant på grund av skador tillfälligt förlorat uppmärksamhet. Sina anledning att göra ett sådant val, inte en ledare på grund av personliga sympatier och antipatier, men helt på en bedömning av betyg. Under de senaste många, många säsonger har visat att, när Kobe Bryant Lakers Air Max 90 sändning, när sändningen eller utan Yao Ming och Tracy raket, publiken kommer att ha en stor folkmassa. Detta kallas en majoritet. Så, i början av den nya säsongen, att jag fortfarande rutin förutse den nya säsongen. Om du är 30 lag som skulle vara en alltför lång, de flesta fans är verkligen orolig för är inte villiga att se, så jag valde sju mest bekymrad över laget och prata djärvt förutsäga deras säsong. Från och med idag, sju dagar i följd, varje dag jag skulle skriva en lag, kan vi läsa, lämna dina tankar i min offentliga mikro-kanal (wangmengtalk), utsikten, den nya säsongen började, vi stå, titta på och prata.
Naturligtvis, sju dagar, från den dag jag kommer att plocka ut en vän skickade ett meddelande av priser, är den första dagen i den olympiska pris ett par stövlar. Jag vill tala om den första dagen av laget är: Lakers förra året plågas av skador Lakers, talang och tränare. Detta år Lakers historia ledmotivet kommer inte att förändras. Ja, Kobe Bryant tillbaka, skador kan fortfarande intrasslad från början av träningslägret på Lakers. Nick Young skadades, är Lakers frontatletiska bästa offensiva spelare borta. Nash skadade ersättning meddelade säsongen, låt dem djup på point guard är extremt ytlig, innan både nike skor Nash och Jeremy Lin (microblogging) som startar från bänken som de har åtminstone två större bild, det finns utmärkta organisatoriska färdigheter vakt. Skador, så att den ursprungliga talang kommer att vara svåra jämfört med andra väst Conference Lakers, mer svag. Jag har alltid känt, Kobe Bryant och Lakers är historien om två våningar. Hans plats i ligan, har han varit bra att kunna separeras från hela laget. Bryant vann för mycket, eftersom laget har tillbringat poängen är skylla scenen, titta på basket nästan inga människor inte vet vem han är, vilken typ av spelare han är, vad han inte har någon gång bevisar att han Kobe Bryant att göra är att göra. Därför, oavsett hur framgångsrika Lakers den här säsongen, så länge som Kobe Bryant enastående prestanda, 60E sjö honung och honung som familjer möts. Ibland vet jag inte svaret på denna fråga är vad, i slutändan är mer eller Kobe Lakers fans fans mer? Jag antar att det senare mer. Kobe Bryant eller genomgått en operation två gånger, även om han har kommit till denna ålder, han eller hans. Han kan göra mål, Lakers fortfarande det bästa laget av de mest erfarna målskytt. Även om han sade långsamt, explosiv skillnad, jag tror fortfarande på den nya säsongen kommer att bli Bryant poäng genomsnitt över 20. Huruvida detta kan hjälpa Lakers vinna många matcher kan vara för Bryant fans, hur mycket längre kan göra anspråk på. Lakers, kommer inte att vara bra, en hel del hummer raka set, nästan växla att ansluta sig till vattenbruk Zhu Yanshuo lärarna tror inte att de kommer att bli bättre. Anledningen till att vi är lika, och jag skulle vilja lägga till en: tränare. Förra säsongen, D'Antoni så många fans galna, verkar Scott att vara ett bra alternativ, när Lakers spelare, vann ett mästerskap, betoning på försvar, jämfört med utseende och mustasch, Jagged mycket tuffare. Jag förutspår att Tony Scott skulle Bide En ännu mer galen, på grund av att: envis än ska vara kraftfull och flytta mer irriterande. Vi skyller D'Antoni, inte på grund av hans försvar laget, är han inte en defensiv tränare, coachade han laget alla defensiva system och defensiva disciplin är inte bra, men Lakers är låga. D'Antoni kan vara åtminstone i sina ansträngningar att komma ikapp med trenden och fart. Hela basket världen förändras, i strävan efter hastighet, förbättra rytm, öppnade utrymmet. D'Antoni Lakers åtminstone en del av tiden på offensiven ser ut som något annat. Anthony gör också att du galen.
För det första skulle han inte låta Lakers skjuta treor, sade han att en tredjedel inte kan vinna mästerskapet för Lakers. Han var rätt. Eftersom Lakers den här säsongen i alla fall inte kan vinna mästerskapet. Lakers inte skjuter treor, kommer att se värre än förra säsongen, kommer deras brott vara mer stillastående, kommer utrymmet vara smalare, särskilt i förlorad har utmärkt offensiv förmåga Gasol inuti, utanför finns ingen enastående förmåga att bryta igenom säkrar hemåt, om inga pekare, inget utrymme, Lakers brottet kommer inte att veta i vilken utsträckning dåligt. Scotts idéer kan fortfarande kvar i de tidigare NBA år, fast i sin tid att vinna mästerskapet som graverat den typ av spel, kommer att kunna komma tillbaka en gång ära. Ja, han vann, är NBA-matcher inte så här nu, sedan ner Lakers en trepunkts sköt förra säsongen, i genomsnitt mindre än sex gånger, och det året vann 65 ordinarie säsongen spel. Tyvärr, är det förflutna det förflutna. Scola (microblogg) verkligen inte vet, brytt sig om att veta de senaste åtta säsongerna, och slutligen vinna mästerskapet att laget i en av de sju säsonger, är slutspelet trepunkts skott och slå de flesta lag. Scola hoppas att Lakers är ett antal pekare styrs till inom 10-15 på en trepunkts skott, i genomsnitt mindre än 15 lag Grizzlies 2012-13. Nästa år de inte vinna mästerskapet, och de har även inne Randolph och Gasol. Scott betonade att försvaret! Jag tror att det är därför han blev huvudtränaren av den nya termen det viktigaste skälet, på grund av sin betoning på försvar, Lakers ledningen eller om fläktarna kan inte stå D'Antoni försvar, de snabbt behöver ändra. Det betyder inte att det kommer att betonas, riktad mot himlen ropade paj, Köttfärslimpa betyder verkligen falla ner. Lakers lineup är fortfarande ner, fortfarande inte många människor som är bra på försvar, Scott har aldrig varit bra på att upprättandet av ett coaching-system. Jag tror inte på den nya säsongen Lakers kunna etablera ett verkligt effektivt försvarssystem. Är stress, skriker, D'Antoni grät också, och grimas till förbannelse, och Scott kommer inte att ha skillnader, men betonade också att bara fördöma det. Därför är inte jämn Lakers brottet den nya säsongen, kommer det inte att bli en bra defensiva laget. Snart kommer alla att kunna uppskatta Scotts envis, och snart alla kommer att inse att den här säsongen, är Lakers tränare fortfarande fel. År efter år, temat sång eller den låten. Kobe Bryant kan ha åtminstone den här säsongen, och för fansen, den här säsongen, Lakers har åtminstone heja något, kanske detta är tillräckligt. Var uppmärksam på mitt budskap vanligare mikrotext (wangmengtalk)


Мина ден спама си стои, е затова трябва Локомотивец!
ОБИЧАМ ЛОКО СОФИЯ
АНКЕТА любим отбор http://forum.gong.bg/viewtopic.php?f=53&t=114333
Левски 23%, ЦСКА Локо Пд Локо Сф Манчестър Ю Славия Черно море Лудогорец

Ако не можеш да ПОДКРЕПЯШ отбора си когато ГУБИ нямаш право да го ПОДКРЕПЯШ когато ПОБЕЖДАВА

Потребителски аватар
1Neutralen
Мнения: 1823
Регистриран на: 08 апр 2010 20:34
Местоположение: САЩ
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот 1Neutralen » 17 мар 2017 14:58

loko1 написа:
1Neutralen написа:
orlando7 написа:В неделя да резнем резняците!


Леко да не се резнете сами. Като нищо може да ви треснем, но може и да паднем. Троен мач. Ради успя да вдигне Б отбора, което е похвално.


Вдигнал той

Лудогорец II прибегна до включването в състава им на игралите в шампионска лига Йордан Минев, Жоао Паоло, Густаво Кампаняро, Върджил Мисиджан, Жуниор Кишада,

та вие играете с част от първия отбор, но пак ще скочим здраво!


Това беше главно в един мач...
Повечето играчи са си от Б група и юноши!

Потребителски аватар
loko1
Мнения: 3803
Регистриран на: 10 мар 2010 12:22
Контакти:

Re: Локомотив - Лудогорец II 19 март 15:30 21 кръг ВПЛ

Мнениеот loko1 » 17 мар 2017 16:27

1Neutralen написа:
loko1 написа:
1Neutralen написа:
orlando7 написа:В неделя да резнем резняците!


Леко да не се резнете сами. Като нищо може да ви треснем, но може и да паднем. Троен мач. Ради успя да вдигне Б отбора, което е похвално.


Вдигнал той

Лудогорец II прибегна до включването в състава им на игралите в шампионска лига Йордан Минев, Жоао Паоло, Густаво Кампаняро, Върджил Мисиджан, Жуниор Кишада,

та вие играете с част от първия отбор, но пак ще скочим здраво!


Това беше главно в един мач...
Повечето играчи са си от Б група и юноши!


Почти в 2 от 3, досега, то кога става ясна групата ви за мача?
ОБИЧАМ ЛОКО СОФИЯ
АНКЕТА любим отбор http://forum.gong.bg/viewtopic.php?f=53&t=114333
Левски 23%, ЦСКА Локо Пд Локо Сф Манчестър Ю Славия Черно море Лудогорец

Ако не можеш да ПОДКРЕПЯШ отбора си когато ГУБИ нямаш право да го ПОДКРЕПЯШ когато ПОБЕЖДАВА


Върни се в “Локо София”



Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта