darkblue67 написа:tmanolov написа:icemanbg33 написа:tmanolov написа:helic написа:Или алегорично казано - не ти е проблем на живот и смърт да си се разхождаш с воденичен камък на шията, но става проблем, когато се озовеш под водата с него :)
+1. брутално точно :)
Върху даренията има данък, но не е ДДС, а те изрично са си записали, че е ДДС, затова и не е дарение. най-много ме е яд, че всички сме левскари и искаме най-доброто за отбора, а един г.з ни скара така брутално. Щото явно първопричината е той - нали е мажоритар вече и "тук се слуша мойта воля, аз съм капитан". Макар че моят съименник го беше казал някога - какво ще решаваш ти бе, като нямаш пари - а видно паите ги дваме ние и палмите, като ние сме дабъл или трипъл на палмите, които даже си вземат 10% от това, което ние даваме. Найс, а?
Разбирам, ти си Господ-Бог с 13 висшета и каталога на Оксфордската библиотека в главата ти, но явно слушане с разбиране не ти е сила. Какво не разбра от казаното на тази конференция, а именно: 0% ОТ ДАРЕНИЯТА КЪМ ЛЕВСКИ ОТ ФЕНОВЕТЕ ОТИВАТ В ПАЛМС БЕТ.
Но в началото, преди Мъри и ивков да се разсмърдят, са влизали. Готино, нали? А в момента влизат дори и парите от УЕФА за участието в ЕКТ - още по-готино, нали? А от билетите? А от феншопа?
Човека на Палмите днес го каза, за тези които са взети преди това са издадени кредитни известия (предполагам няма нужда да разяснявам какво е кредитно известие).
Стига де, това да го чуя от 50+ годишен човек е смешно. А защо изобщо е залегнало в договора? Ма те се извинили и казали, че друг път повече няма да правят така? Значи аз ще отида, ще пребия някой и после ще кажа - оп, сори, припознал съм се, на ти 5 лева за носни кърпички, не исках така да става.
Ето ви малко инфо за Телематик от последния им отчет:
Акционерите в „Телематик Интерактив България“ – първата публична компания от гейминг индустрията у нас, могат да очакват поне 0,7 лева дивидент на акция. Това представлява почти 5% дивидентна доходност спрямо последната цена на акцията.
Според одитирания отчет на дружеството печалбата за 2022 г. е повече от 22,6 млн. лева в сравнение с над 20,3 млн. лева за 2021 г. Увеличението на годишна база надвишава 11%.
Мениджмънтът на компанията е поел ангажимент и е заложил в устава ѝ да се разпределят на акционерите минимум 40% от печалбата (т.е. над 9 млн. лева, или 0,7 лева на акция). Миналата година обаче дружеството разпредели повече от 50 на сто от печалбата за предходната година, като даде и дивидент в акции.
Компанията остава в отлично финансово здраве, като увеличава приходите и клиентите и през 2022 г. в сравнение с 2021 г. и продължава с международната си експанзия на ключови пазари. Дружеството продължава да не използва външно финансиране и ще управлява финансовите си активи консервативно, така че да му носят доходност без излишни рискове.
Финансово представяне
Според одитирания отчет за 2022 г. приходите на „Телематик Интерактив България“ нарастват с 28,5% в сравнение с 2021 г. до почти 97,4 млн. лева от 75,7 млн. лева.
Разходите за една година се увеличават с 37,35% до почти 73,4 млн. лева (за сравнение, за 2021 г. са 53,4 млн. лева). Причината е вдигането на таксите, плащани на платежни оператори, повече разходи за софтуер и двойно увеличение на разходите за персонал.
Така консолидираната печалба за цялата 2022 г. достига над 22,6 млн. лева при над 20,3 млн. лева за 2021 г.
Средномесечният брой на активните клиенти през 2022 г. достига 83 227 души, което представлява увеличение от 69% на годишна база.
Дружеството няма заеми и увеличава почти двойно ликвидните си средства към края на 2022 г. до над 52 млн. лева от 22,3 млн. лева през 2021 г. Това ѝ дава солидно предимство на фона на повишаващите се лихви.
„Телематик“ планира да инвестира и до 30 млн. лева на пазарите в първокласни дългови книжа с максимален падеж 18 месеца, което ще носи на дружеството допълнителна доходност при нисък риск.
Международна експанзия и прозрачно управление
„Телематик Интерактив България“ продължава да разширява пазарното си присъствие по света. На тазгодишното изложение на хазартната индустрия ICE в Лондон, което се проведе в края на февруари, дружеството, заедно с дъщерното му „СиТи Интерактив“ ЕООД, в което се концентрира игралното съдържание на компанията, договори навлизането на нови пазари в Европа, Латинска Америка и Азия с Groove Technology, N.V., Games Global, QTech Games и други компании.
Със сключените договори ще продължи разширяването на компанията на пазарите в Балтийските страни, Словакия, Чехия, Мексико, Аржентина. Разширява се портфолиото от предлагани продукти на дружеството в Кения. Компанията стъпва и в Република Сръбска, част от Босна и Херцеговина, както и се подготвя за навлизане на пазара в Канада.
Експанзията и новите пазари ще продължат да разширяват клиентската база на дружеството, а оттам ще се увеличават и приходите.
Дружеството залага на прозрачност в комуникацията с акционерите, потенциалните инвеститори и обществеността, което го доведе и на Българската фондова борса (БФБ). През миналата година компанията даде заявка за листване и на борсата във Франкфурт, с което още повече да засили позициите си на пазара.